Fiverr: Malé služby, které vám vydělají hodně peněz

Představujeme Vám Fiverr, digitální market freelancerů, na kterém máte možnost vydělat si své první peníze na internetu. Tady je návod jak na to + Sleva 20% na první nákup.

V prvé řadě, co je to Fiverr?

Fiverr je největší digitální market pro freelancery, který vznikl před deseti lety. Můžete zde nabízet své služby či schopnosti. Říká se jim „gigs“ a počáteční cena, za které je můžete prodávat, je 5 dolarů. Na druhou stranu můžete gigy od druhých lidí zase kupovat. Na své služby můžete vytvářet různé cenové balíčky a účtovat si za ně rozdílnou částku dle vašeho gusta. Také můžete nabízet například rychlé dodání za příplatek.

Za své služby dostáváte hodnocení od zákazníků. Stejně tak můžete ohodnotit službu, kterou zakoupíte. Doporučuji sledovat zprávy, do kterých skáčou objednávky. Systém taky vyhodnocuje to, jak reagujete na objednávky a zprávy (pouze data pro vás, nejsou veřejné).

Kde začít?

Nejdříve se budete muset na Fiverru zaregistrovat. Začneme tím, že Vám dáme 20% slevu na Váš první nákup, který budete chtít uskutečnit. Pro aktivaci slevy klikněte na tlačítko a zaregistrujte se přeš tento odkaz. Bez registraci se stejně neobejdeme.

0
Sleva končí za (dní)

Po registraci si trochu prohlédněte prostředí Fiverru, ať víte, co se kde nachází. Vaše sleva se zobrazí u placení v košíku, pokud nějakou službu nakoupíte.

Začínáme vydělávat

Kolik se dá tímto vydělat? To je zcela individuální. Dám sem příklad mých transakcí za poslední 2 měsíce v tomto roce. Za tyto dva měsíce jsem si vydělal okolo 30 USD. Celkový čas strávený nad odpracováním této částky odhaduji celkem na 1-2 hodiny.

#1 - Vytváříme náš prodejní profil

Ze všeho nejdříve si vytvoříme náš prodejní profil. Takhle se budete prezentovat před komunitou. Ať už nabízíš cokoliv, vždy se pro tebe na Fiverru najde místo. Je tam každá blbost, včetně vykládání karet a psaní textů na banán. Zvolte si profilový obrázek, popište svojí osobu a své znalosti.

#2 - Vytváříme první GIG

Pokud již máme nastavený profil, můžeme začít prodávat. Teď Vám ukážu, jak vložit svůj první gig na prodej. Gig je něco, co nabízíte. Zamyslete se nad tím, co umíte. Překlad z cizího jazyka? Stříhat videa? Číst z karet? Dělat grafický design? Do „Gig title“ zadejte to, co od Vás lidé mohou koupit, tedy to, co jim můžete nabídnout. Vyberte správnou kategorii, pod kterou se služba na stránce bude zobrazovat. Nezapomeňte sepsat klíčová slova, pod kterými vás lidé naleznou ve vyhledávání.

Poznámka: Fiverr vám sám nabídne doporučenou kategorii podle názvu služby.

Teď si zvolíme cenu. Můžeme udělat buď pouze jednu pevnou cenu, nebo 3 balíčky: Basic, Standard a Premium. Za každý balíček si můžeme účtovat jiné ceny. Zadejte popis a zvolte dobu, za kterou jste u každého balíčku schopni službu doručit. V „Extras“ si můžete účtovat peníze navíc třeba za korekturu či rychlejší dodání.

Podrobně popište svou službu. Můžete použít až 1200 písmen. Snažte se co nejvíce zaujmout. Zákazník musí vědět, proč koupit zrovna od vás. Konkurence je vysoká.

Řekněte zákazníkovi, co od něj budete potřebovat, než začnete dělat objednávku.

Do galerie zvolte náhledový obrázek k vaší službě. Je to něco jako profilový obrázek na Facebooku. Můžete také přidat video či pdf. Povolený limit videa je 75 vteřina a velikost 50 Mb. 

Poznámka: Video přiláká více kupujících.

A publikujeme!

Máme hotovo. Neusínejte ale na vavřínech, teprve začínáme. Může chvíli trvat, než se objeví první zákazník. Zkuste svůj profil sdílet na Instagramu a Facebooku, ukažte ho kamarádům. Trpělivost je na místě!

Takhle to vypadá po zveřejnění. Nezapomeňte na to, že zákazník může ohodnotit Vaší službu.

Další tipy a shrnutí:

  • Pokud nepřichází zákazník za Vámi, musíte vy za zákazníkem. V horním menu je sekce „More -Buyer requests,“ kde si zákazníci poptávají speciální job na míru. Zkuste se tam mrknout.
  • Fiverr si bere nějaké to procento za zprostředkování. Bývá to kolem 20%. Pokud prodáte gig za 5 dolarů, dostanete 4.
  • V pravém horním rohu můžete „Switchovat“ mezi pozicí prodejce a nakupujícího.
  • Snažte se vyniknout a být originální, konkurence je vysoká.
  • Objednávky chodí do zpráv, kontrolujte je.
  • V sekci „Gigs“ v horním menu máte přehled služeb a analýzu zobrazení.

Pokud máte jakékoliv dotazy, pište nám do komentářů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chceš všechno vědět první? Články, akce a novinky budeš mít mailem ihned, často ještě před zveřejněním. Přidej se k nám, chceme tě poznat!